info@domdaris.lv

DOMDARA komanda

Ilze Logina

Skolas izveidotāja un dibinātāja, direktore
Ilze Logina

Dace Jaundāldere-Dātava

Skolas dibinātāja, direktores vietniece, sociālo zinību un vēstures skolotāja, audzinātāja

Dace Jaundāldere-Dātava

Atceros, ka vidusskolā, kad bija jāsāk domāt par profesijas izvēli, teicu, ka nekad nebūšu skolotāja. Neatceros, kādi bija mani argumenti šādai izvēlei, bet, re, kur es esmu tagad. Patiesībā tas ir likumsakarīgi, jo 2009.gadā man bija lieliska iespēja vienu mācību gadu studēt ASV, kur mani pārsteidza mācību process un tā organizācija universitātē – pasniedzēji veidoja cieņpilnas un draudzīgas attiecības ar studentiem, centās mūs iepazīt tuvāk, kā arī studenti bija motivēti un aktīvi līdzdarbojās mācību procesā. Guvu labu un vērtīgu pieredzi par mācīšanos, tāpēc pieteicos programmā “Iespējamā misija”, lai šādu mācīšanās pieredzi, kādu guvu es, spētu sniegt skolēniem Latvijas skolās.

Mans lielākākais ieguvus no programmas ir iepazīšanās ar Ilzi Loginu, ar kuru kopā īstenot vistrakākās idejas un sapņot un realizēt šķietami nerealizējamus sapņus. Nejaušu likumsakarību rezultātā esmu nonākusi vietā, kurā varu būt tāda, kāda es esmu, augt un mācīties kopā ar skolas DOMDARIS skolēniem un skolas komandu. Man patīk šeit būt! Te es jūtos labi un savā vietā!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skolas dibinātāja

Māra Kāle

Dabaszinību skolotāja (gan sirdī, gan dvēselē), brīnišķīga klases audzinātāja un viena no skolas vadības komandas. Esmu “cilvēks darbs” – ar atvērtu skatu un kritisku domāšanu. Atbildes meklēju, pastaigājoties dabā un vērojot notiekošo.

Es ticu, ka mēs varam dzīvot labākā, tīrākā, draudzīgākā pasaulē, kur situācijas risina pieredzējuši, atbildes meklējoši, enerģiski cilvēki, kurus ir praktiski neiespējami satricināt un izsist no līdzsvara. Nākamajām paaudzēm ir jābūt labākām, stiprākām, drosmīgākām, ir jābūt spējīgām pieņemt pareizus lēmumus un rūpēties par to, kas mums uz šīs Zemes ir iedots.

Dabaszinības ir par dabā notiekošo procesu izpratni, par cilvēka un vides mijiedarbību par to, kā ikviena mūsu rīcība ietekmē visu un visus. Cēloņsakarības, spēja diskutēt, argumentēt un pamatot savu viedokli ar faktiem, nevis emocijām un aizspriedumiem.

Ilze Ramiņa
Ilze Ramiņa

Reizēm ideju ir tik daudz, ka nekas cits neatliek – domāšana un darīšana jāpadara par profesiju.  Skolotāja profesija, it sevišķi, ja esi DOMDARA skolotājs, ļauj dzīvot ar gandarījuma sajūtu. Par bērniem un par sevi. Esmu tā, kas pati lasa un kas pacietīgi sēž blakus citiem lasītājiem, palīdzot un atbalstot tikt pāri grūtajām zilbēm, vārdiem un teikumiem. Tā, kurai joprojām patīk rakstīt ar zīmuli un kas palīdz uzvilkt pirmās līnijas tiem, kas vēl tikai mācās zīmuli turēt rokās. Tā, kas skrien pati un kas ir blakus soli solī tiem, kas skrien savus pirmos kilometrus.

Sākumskolas, pamatskolas un vidusskolas latviešu valodas un literatūras skolotāja ar maģistra grādu filoloģijā, Montessori pedagogs. Man ir labas krievu un vācu valodas zināšanām, kas ļauj aizņemties un smelties idejas no šajās valodās runājošajām pedagoģijas inovācijām.

Ildze Čakāne
Ildze Čakāne

Māte, meita, mācekle, studente, skolotāja, dzīvesdraugs. Mācekle ir visvairāk attiecināma uz manu darbu skolā, jo mana pedagoģiskā pieredze vēl ir neliela. Pedagoga  darbs ir tāds, kas neļaus stagnēt un  stimulēs vienmēr sevi pilnveidot.

Lielākie pieredzes stūrakmeņi man saistās ar pašapziņas un pašpaļāvības gūšanu – aizbraukt uz citu valsti atrast tur darbu un dzīvot, izaicināt sevi daudzos dažādos veidos, noticēt un pierādīt sev, ka varu izdzīvot arī bez savas atbalstošās ģimenes pleca. Atvērt kafejnīcu un vadīt to ar mērķtiecību. Teoloģijas studijas deva atvērtāku un tolerantāku skatu uz cilvēkiem. Šķiet, ka DOMDARIS  ir  lauciņš, kurā pamanu un rodu idejas plūstoši. Rādās esmu atradusi savu vietu, kur varu dot vairāk nekā jebkur līdz šim.

Laura Cernava
Laura Cernava

Esmu vizuālās mākslas skolotāja DOMDARĪ jau no skolas pirmā gada. Būt par skolotāju Domdarī man nozīmē ikdienā domāt, kā rosināt skolēnos interesi par mākslu, kā darīt, lai mācību stundās viņi paši veic novērojumus, domā, analizē, nonāk pie secinājumiem, atklājumiem, kā iesaistīt viņus mācību procesā tā, lai tas skartu viņu personīgo pieredzi, ko viņi var izmantot kā radošā darba saturu, un visbeidzot pats būtiskākais – kā skolēna iespēju robežās palīdzēt viņam atklāt sevī mākslinieku ar lielo burtu, kas neizdošanos pārtapina par mākslas darbu un atklāj sevī spēju ķezā saskatīt iespējas jeb defektu pārvērst par efektu.

Lai arī manas izglītības pamatā ir maģistra grāds vizuālās mākslas un mākslas vēstures pedagoģijā un ar skolēniem dažādos vecumposmos strādāju 13. gadu, joprojām turpinu veidoties kā skolotāja ik dienu ar katru novadīto stundu, veiksmes stāstiem, kopīgajiem gandarījuma mirkļiem ar skolēniem, un arī ar klupieniem – saviem un skolēnu, kas liek piecelties, pielabot vainagu, palīdzēt pielabot to skolēniem, lai dotos tālāk, saskatītu jaunas iespējas un domātu, kā vēl var augt, darīt un radīt.

Linda Ferstere
Linda Ferstere

Esmu cilvēks orķestris, kurš spēj rast prieku mazos ikdienas sīkumos, cilvēku smaidos un dabā, kas mani uzlādē lieliem darbiem. Uzskatu, ka neatrisināmu problēmu nav, ir tikai jāatrod pareizais leņķis, no kura uz tām paskatīties.

Es ticu, ka skolā DOMDARIS man ir dota privilēģija skatīties uz norisēm un lietām tieši no tik leņķiem, cik vēlos, un rast vislabāko risinājumu, lai uz skolu gribētos nākt, uzturēties un neiet mājās gan skolēniem, gan kolēģiem. Patiesi priecājos, ka skolas DOMDARIS komandā strādāju plecu pie pleca ar harizmātiskiem un tik dažādiem cilvēkiem, jo ticu, ka komandā un dažādībā ir spēks. Manuprāt, tas ir viens no priekšnoteikumiem patiesi lielu mērķu sasniegšanai.

Līva Puļķe
Līva Puļķe

Manu personību veido seši pamatpīlāri – cilvēks, māksla, ceļojums, daba, izglītība, detaļas! Tēlniece ne tikai pēc izglītības, bet arī dzīvesveida – protu no neparastām un parastām lietām būvēt dažādus funkcionējošus un nefunkcionējošus priekšmetus. Atradīšu labāko veidu, kā pielietot nepielietojamo, un īsāko ceļu, kā mākslinieciski salabot nesalabojamo. Ceļojumi ir mana labākā un augstākā izglītība. Tam visam pāri audio – vizuālā mākslinieka izglītība ar specializāciju teātra scenogrāfijā. To visu apvienojot, – protu ne tikai veidot glaunas dekorācijas smalkiem pasākumiem vai izrādēm, bet arī uzcelt telti, iekurt uguni un samācīt bērniem, kā peļķes ūdeni padarīt par dzeramo ūdeni.

Lai savas prasmes varētu veiksmīgi dalīt citiem un palīdzētu jaunajiem cilvēkiem ikdienu redzēt kā milzīgu mākslas darbu, – iegūts maģistra grāds pedagoģijā.  Bet visām pieredzēm un izglītībām pāri – pratīšu izskaidrot, kāpēc esošā milzu problēma nav nemaz tik milzīga, kāpēc daudz jāsmaida un kāpēc līdzsvars un sirdssiltums ir atslēga uz dzīvotprieku un azarta ķeršanu ikdienā!

Agnese Krūmiņa - Krūma
Agnese Krūmiņa-Krūma

Stingra, bet taisnīga pedagoģe ar augstu atbildības izjūtu un precizitāti gan pret sev uzticēto, gan tajā, ko sagaidu no saviem audzēkņiem. Bieži cenšos sev atgādināt, ka paies gadi un nebūs svarīgi, cik greznā mājā es būšu dzīvojusi vai cik daudz līdzekļu man būs bijis, bet svarīgi būs tas, ka pasaule būs kļuvusi daudz gaišāka un labāka, jo es būšu bijusi svarīga kāda bērna dzīvē! DOMDARIS dzīvo rītdienā un tajā, ko tā no mūsdienu bērniem sagaida, – gudrus prātus un skaistas sirdis. Un ja es varu būt daļa no šī procesa, tad es vēlos te būt.

Andis Gailis
Andis Gailis

Es esmu cilvēks starp cilvēkiem. Vienmēr pētu, vēroju, tveru jaunas gudrības, spēlējos ar idejām un skatos, kas beigās patiesi ir tas svarīgais un kam vērst uzmanību, ko paturēt. Vēl man patīk teikt šādi – esmu no Druvas.

Pirmkārt. Uzkrājot dzīves pieredzi, daudz studējot humanitārās zinātnes caur komunikācijas zinātņu prizmu, un visu sev interesējošo, ko šī joma sevī ietver, sākot no antīkiem laikiem, līdz mūsdienām, esmu radis sevī mieru un skaidrību par pasaules “gaitām”. Skolēniem gan neuzbāžos ar saviem vērojumiem, ja vien tie netiek prasīti, taču paralēli visam informācijas daudzumam, nāca līdzi vesela kaudze ar autodidakcijas instrumentiem un prasmēm, kas īpaši noder apgūstot valodas.
Otrkārt. Tikai kļūstot par skolotāju sāku nodarboties ar savas ģimenes sakņu meklēšanu un atklāju, ka pat mani senču senči jau bijuši skolotāji. Man gan vienmēr bijusi liela pretreakcija pret vārdiem “tas jau asinīs,” taču kā mierinājums tas reizēm der.
Treškārt. Esmu sirdī romantiķis un ticu, ka ar savu darbu spēšu iedvesmot jaunatni būt krietniem, sirdīgiem un veidot labāku nākotni, un darīt to ar lieliskām angļu valodas zināšanām. Šobrīd studēju Liepājas Universitātē pedagoģijas fakultātē angļu valodas skolotāja programmā.

Lauma Dārzniece
Lauma Dārzniece

Esmu mūzikas pedagogs, jo redzu lielu vērtību bērna vispārīgā izglītošanā. Mūsdienu izcilās personības nav tikai šauri vienas nozares speciālisti, bet reizē ir mūziķi, mākslinieki, dzejnieki, sportisti vai pasaules ceļotāji, tāpēc esmu pateicīga, ka man pašai ir bijusi iespēja pie tādiem gan mācīties, gan muzicēt kopā, dziedot kori ‘’Kamēr…’’, gan gūstot pieredzi projektos ar Valsts Akadēmisko kori Latvija, arī pašlaik korī “Ave sol”. Mans mērķis ir bērnos attīstīt vēlmi muzicēt un tādējādi pilnveidot viņus kā personības, jo mūzika var ikvienam bērnam pavērt durvis uz piedzīvojumiem un sasniegumiem pilnu nākotni.

Līga Dūmiņa
Līga Dūmiņa

Esmu ģimenes cilvēks, un ģimenei ir liela nozīme manā dzīvē. Ģimene ir liels atbalsts manā darba pieredzē, kas arī dod iedvesmu. Man piemīt augsta atbildības sajūtu pret visu ko daru un ko uzņemos. Esmu sirds cilvēks. Es mīlu kārtību un to radu ap sevi.

Būt par skolotāju mani iedrošināja mana ģimene, un jau studiju laikā sapratu, ka tā ir pareizā izvēle, jo izglītības iegūšanas process aizrāva. Uzskatu, ka tā ir misija – būt par skolotāju,  otro mammu saviem audzēkņiem.

Esmu ieguvusi pirmsskolas un sākumskolas skolotāja kvalifikāciju Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolā un maģistra grādu izglītības zinātnēs Latvijas Universitātē. Esmu pedagogs jau 17 gadus.

Liene Āboliņa
Liene Āboliņa

Esmu rāmā kustībā – vēroju, pētu un pilnveidojos.
Savā darbā ar interesi iepazīstu cilvēkus un priecājos līdz ar viņiem par viņu drosmi un panākumiem, pārvarot sevi, apgūstot ko jaunu vai mācoties sadzīvot ar esošo.

Manas psiholoģijas studijas aizsākās Latvijas Universitātē, kur iegūta psihologa kvalifikācija. Tās esmu papildinājusi ar psihoterapijas studijām. Strādāju gan ar bērniem, gan pieaugušajiem.

Zanda Dzērve
Zanda Dzērve

Mana pirmsskolas skolotājas karjera aizsākās ar lēmumu studēt Liepājas Pedagoģiskajā augstskolā Pirmsskolas psiholoģijas un pedagoģijas specialitāte. Šeit es sapratu – man patīk mans darbs. Un nu jau 25  gadus no savas profesionālās dzīves veltu  pirmsskolai. Kad uzsāku savu patstāvīgo pedagoģisko darbu, man uzticēja 5-6 g. bērnu sagatavošanu skolai, šajā jomā darbojos līdz šīm.  Esmu ļoti pateicīga savai augstskolai, saviem kolēģiem – maniem skolotājiem, praktiķiem,  kas mani ievadīja šajā darbā. Man ir bijusi tā laime un iespēja mācīties no pedagoģiskā darba lielmeistariem.

Vita Kismane
Vita Zemīte

Skolotāja- tas ir mans aicinājums. Jau bērnībā tika auklēti radu un kaimiņu bērni. Man patīk, ka bērniem varu būt ne tikai skolotāja, bet arī draugs- kurš uzklausa, samīļo, dod uzmundrinājumu, rotaļu biedrs, palīgs- kurš atbalsta, uzklausa priekus un bēdas. Esmu saprotoša, pacietīga, radoša un elastīga, zinu, ka ikvienam no viņiem ir nepieciešama sava pieeja. Studējot pedagoģiju, apguvu dažādas pedagoģiskās pieejas un metodes, kas man palīdz bērnu ikdienu padarīt krāsainu, interesantu un aizraujošu. Esmu pedagoģijas zinātņu bakalaurs.

Madara Skujiņa
Madara Skujiņa

Jau vidusskolā skaidri zināju, ka strādāšu ar bērniem, nebija daudz variantu – pedagoģija vai medicīna. Tā nu esmu šeit! Kabatā jau ir 1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības diploms kā pirmsskolas skolotājai, un šobrīd esmu ceļā uz profesionālās augstākās izglītības bakalauru kā sākumskolas skolotāja.
Būt DOMDARA skolotājai ir un vēl būs liels izaicinājums, bet esmu gatava tam – katrai uzvarai un kritienam! Kā skolotājai man vēl ir, kur augt, tiekties un mācīties, bet lielākais atalgojums ir redzēt skolēnu aizrautību, tad es zinu, ka eju pareizā virzienā. DOMDARIS ir nākamā pieturvieta manā profesionālajā izaugsmē, un, sākot strādāt šajā skolā, jūtu, ka “JĀ!” esmu īstajā vietā.

Sintija Kārkliņa
Sintija Kārkliņa

Jau kopš bērnības esmu mīlējusi matemātiku un Latvijas Universitātē esmu ieguvusi augstāko izglītību matemātikas- statistikas jomā. Strādājot ar statistiku saistītā darbā, sapratu, ka šāds darbs nebūs mana sirdslieta, es negāju uz darbu ar prieku, un manā dzīvē kaut kā pietrūka. Tas viss mainījās brīdī, kad izlēmu savas matemātikas gaitas saistīt ar pedagoģiju. Augstskolā izlēmu, ka kursa darbu rakstīšu par tēmu, kas saistīta ar izglītības zinātni, un šis darbs vēl vairāk lika man saprast, ka skolotāja darbs varētu būt tieši tas, ko meklēju. Nu jau kādu laiku pasniedzu bērniem privātstundas matemātikā, un nekas man nesagādā lielāku prieku kā šīs manas mīlestības pret matemātiku nodošana tālāk. Lai gan pieredzes man nav daudz, esmu ļoti atbildīga, nebaidos no darba un ātri mācos. Lielu paldies saku skolai DOMDARIS par to, ka ir paņēmuši mani savā paspārnē un par to, ka dod man iespēju pilnveidot sevi katru dienu un darīt darbu, ko mīlu.

Kārlis Kristiāns Kriņģelis
Kārlis Kristiāns Kriņģelis

Nenormāli interesanti. Vārds “nenormāli” sacīts pozitīvā nozīmē varētu būt viens no vārdiem, ko manās stundās skolēns dzirdēs visvairāk. Jo es tā redzu pasauli. Visi procesi, kuri notiek mums apkārt, nav pieņemami kā normāli. Tie ir tik aizraujoši sarežģīti un neparasti, ka vienkārši nevar būt “normāli”. Apgūstot vienu neparastu procesu, tas piesaista vēl neskaitāmus noslēpumus, pie kuru izprašanas jau atkal jāķeras klāt.
Ik reizi, kad ko izprotam, mūsos notiek klikšķis, un mūsu prātā viss “aiziet”! Un tas ir varens notikums! Darbā ar skolēniem ir divi milzīgi gandarījumi, kas katru reizi rada apjēgu par mana darba nozīmīgumu. Viens gandarījums rodas, kad spēju katalizēt neskaitāmo “klikšķu” rašanos, un otrs, kad skolēns ar savu aizrautību arī atzīst dabas parādības un dažādos procesus par “nenormāli aizraujošiem”.
Vēlme būt skolotājam sniedzas jau laikā, kad pats vēl mācījos vidusskolā. Gadiem ejot, un gūstot pieredzi neformālās izglītības jomā izziņas, eksperimentu un zinātkāres centros, esmu nonācis DOMDARĪ. Šeit savu aizrautību par fizikas, ķīmijas, bioloģijas un ģeogrāfijas neskaitāmajiem noslēpumiem varu turpināt realizēt!

Zanda Pētersone
Zanda Pētersone

Sākumskolas skolotāja, bērnu nometņu vadītāja un jogas pasniedzēja.

Jau agrā bērnībā spēlējoties ar lellēm, mācīju viņām glīti rakstīt, rēķināt un lasīju priekšā garas, teiksmainas pasakas…Pēc Juridiskās koledžas beigšanas sapratu, ka gribu savu profesionālo darbību saistīt ar bērnības sapni – kļūt par skolotāju.

Pabeidzu Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmiju, vairākus gadus strādāju Rīgas Teikas vidusskolā un ļoti iemīlēju savu darbu un skolēnus. Guvu lielisku pieredzi! Iemācījos radoši un kreatīvi strādāt. Esmu ieguvusi nometņu vadītāju apliecību- organizēju un vadu aizraujošas vasaras bērnu nometnes. Jau vairākus gadus nodarbojos ar jogu un mācu to darīt arī bērnus.

Katrīna Mauriņa
Katrīna Mauriņa

Es esmu tipinātājs, kas mācās iet lieliem soļiem un kādreiz arī skriet. Jūtos piederīga vairākām spēcīgām cilvēku kopām, kurās sajūtu to, ka jāaug, un meklēju metodes, kas man palīdz to darīt.

Esmu priecīga par pieredzi, ko gūstu gan darbā, gan ārpus tā.

Esmu studējusi Latvijas Universitātes Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē Vides zinātņu nozarē,  šobrīd ar skatu nākotnē plānoju turpināt akadēmisko izglītošanos.

Jūlija Sjedina
Jūlija Sjedina

Man piemīt dzirkstošs dzīvesprieks!
…vienmēr esmu īstajās vietās, nezinu, kā man tas sanāk, bet tikai vēlāk atskatoties saprotu, ka man neapzinoties sanāk nokļūt tur, kur man vajag nokļūt.
Tās pašas skolas, augstskola, darbi, ceļojumi, pasākumi – pilnīgs bingo.
Ak, cik daudz esmu iemācījusies, strādājot DOMDARĪ, – gan praktiski, gan arī emocionāli. Man nenormāli patīk domāt un arī rast risinājumus, lai optimizētu darbu. Apsēsties, domāt un meklēt…
Skola, kurā es šobrīd strādāju, ir maksimāli stilīga, kurā redzi, ka VAR būt savādāk, kurā daudz tiek domāts par visiem skolas cilvēkiem, ir IEDVESMOJOŠI kolēģi, skolēni un vecāki UN es esmu DAĻA no tā! Vērojot savus kolēģus un strādājot tādā vidē ir, nemitīga vēlme attīstīties un augt.

Anete Šinkūne
Anete Šinkūne

Dabas, bērnu un dzīvnieku mīļotāja.
Man patīk bērni. Viņi ir patiesi un nesamāksloti. Patīk viņus vērot un būt kopā. Četrās ģimenēs esmu bijusi auklīte, kas bija ļoti vērtīga pieredze. Arī bērniņam ar īpašām vajadzībām. Izglītība iegūta RPIVA.

Trīne Samma
Trīne Samma

Vēlme darboties, šķiet, ir manī ieravēta un iestādīta jau no bērnības, kad kopīgiem
spēkiem atjaunojām vecvectēva lauku mājas. Lai arī sasniedzamais rezultāts nav
otršķirīgs, pats darba process man sagādā daudz prieka. Man patīk būt kustībā,
plānot un soli pa solim šos plānus īstenot.

Bakalaura grādu angļu filoloģijā un TEIL (teaching English as an international
language) ieguvu amerikāņu universitātē (LCC International University) Klaipēdā. Pēc
studijām radās iespēja izmēģināt spēkus, piestrādājot Valdorfa skolā. Par laimi, šī
pieredze izrādījās gana izaicinoša, lai saprastu, ka vēl ir jāmācās, tāpēc iestājos
Iespējamā misijā. Iespējamā misija iedeva īstos instrumentus darbam skolā, salika pa plauktiņiem to, kas bija sajucis vai neskaidrs, kā arī iemācīja “lielās bildes” nozīmīgumu. Savukārt, piecu gadu pieredze Liepājā palīdzēja nostiprināt un izmēģināt šīs zināšanas praksē
(uzaudzēt lielākus “skolotāja muskuļus”). Redzu, ka skola ir īstā vieta, kur būt, ieguldīt darbu un kopīgi augt.

Oskars Brikšis
Oskars Brikšis

Esmu direktora vietnieks audzināšanas jomā. Mana ikdiena ir plānot un realizēt dažādus ar audzināšanas darbu saistītus uzdevumus. Es uzturu skolas negatīvās un pozitīvās motivācijas sistēmas, pilnveidoju tās. Dažreiz tiekos ar skolēniem, kuriem nepieciešams palīdzēt atrast veidu, kā vislabāk izmantot savu enerģiju un potenciālu, un virzīt to vajadzīgajā virzienā. Esmu arī klases audzinātājs un bioloģijas skolotājs. Bioloģija ir mana pirmā izglītība, kas lielā mērā veidojusi manus uzskatus un attieksmes pret dažādiem jautājumiem, tāpēc cenšos uzdevumus risināt sistemātiski, pragmatiski un racionāli.

Linda Purviņa
Linda Purviņa

Esmu cilvēks, kam nepatīk sedēt mājās. Pat trakāk – es to nemāku! Jau no mazotnes nodarbojos ar dažāda veida sporta aktivitātēm – tautas dejām, mākslas vingrošanu, karsēju sportu, sporta aerobiku. Tāpēc arī izvēlējos aktīvas studijas Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijā, kas man deva brīnišķīgu pieredzi Erasmus programmā Spānijā. Visas tur iegūtās, saulainās zināšanas izmantoju šeit, strādājot par sporta skolotāju skolā DOMDARIS.

Kustība – tā ir fundamentāli svarīga lieta! Kustībā ir progress, kusībā ir dzīvība. Bērni kustas, es kustos un galu galā mēs kustamies kopā!

Laima Zariņa
Laima Zariņa

Nāku no, manuprāt, skaistākās Latvijas pilsētas – Cēsīm. Ticu, ka pilsētas skaistajai un radošajai būtībai bijusi ietekme arī profesijas izvēlē: vidusskolas laikā man bija iespēja mācīties pie vairākām fantastiskām skolotājām, cilvēkiem, kas ar savu personību, interesēm un veidu, kādā komunicēja ar skolēniem, parādīja, ka pedagogs var būt interesants, saistošs un iedvesmojošs cilvēks. Daudz strādājot ar pirmsskolas vecuma bērniem, vienmēr priecājos par to, cik brīvi viņi ir gatavi kļūdīties mācoties jaunu valodu, šo brīvību vēlos palīdzēt saglabāt arī skolēniem skolā. Viena no nodarbēm, kas manai sirdij ir īpaši tuva – mūzika, reizēm ar jaunajiem vārdiņiem skolēnus izvēlos iepazīstināt tieši ģitārspēles pavadībā. Šobrīd esmu 4. kursa studente un iegūstu angļu valodas un kultoroloģijas skolotāja kvalifikāciju.

Sabīne Viksne
Sabīne Vīksne

Māksla, dizains, radīšana, būšana, sajušana, visi šie procesi manī mijiedarbojas savā starpā katru dienu. Radošā pašizpausme ir tā jaudīgā enerģija, kas mani kustina un liek priecīgāk elpot. Un šo elpošanas veidu gribas ierādīt arī saviem skolēniem – kā brīvi un plūstoši katrs var izdarīt, jo mūsos visos ir radīšanas un darīšanas dzirksts, vajag ļauties un viss taps!

Es pati jau no agras, agras bērnības esmu bijusi iekšā šajā radīšanā, katra kārtējā izlasītā grāmata tapa materializēta- galvenie grāmatu varoņi uzšūti, lai savus piedzīvojumus varētu turpināt arī ārpus grāmatas. Māksla kā realitāte un māksla kā sapnis vienlaikus, dzīves līkloči bija neparedzami un arī sapnis kļuva par realitāti- ļoti daudz pieredzēts, iemācīts, izzināts, laiks dalīties!