Erasmus+ kursi Horvātijā: inovatīvas un interaktīvas metodes formatīvajai vērtēšanai
- DOMDARIS

- 3. nov.
- Lasīts 1 min
DOMDARIS skolotājas Agnese Krūmiņa-Krūma un Sintija Kārkliņa piedalījās Erasmus+ akreditācijas projekta kursu mobilitātē Splitā, Horvātijā – “Innovative and Interactive Methods for Formative Assessment”.

Apmācību mērķis bija apgūt zināšanas un praktiskus paņēmienus formatīvās vērtēšanas īstenošanai, izmantojot digitālos rīkus un mākslīgā intelekta risinājumus, kā arī pilnveidot prasmes sniegt efektīvu, uz skolēna izaugsmi vērstu atgriezenisko saiti.
Skolotājas piedalījās nodarbībās un diskusijās par 21. gadsimta izaicinājumiem izglītībā, testēja MI rīkus (ChatGPT, Claude, Gemini, Deepseek, Perplexity, Gamma, Quizizz), izmantoja Immersal paplašinātās realitātes aplikāciju un diskutēja par to, kas padara skolotāju izcilu.
Agnese: “Šie kursi sniedza lielisku iespēju pilnveidot zināšanas par formatīvo vērtēšanu un redzēt, kā mācību procesā līdzsvarot tehnoloģijas un cilvēcisko faktoru.”
Sintija: “Ieguvu jaunas idejas, kā izmantot AI un interaktīvos rīkus, lai veicinātu skolēnu pašvērtējumu un motivāciju mācīties.”

Papildus mācībām skolotājas iepazina Splitas kultūru un izglītības vidi, piedalījās praktiskās nodarbībās brīvā dabā un veidoja kontaktus ar kolēģiem no dažādām Eiropas valstīm.
Šī pieredze palīdz DOMDARIS skolotājiem pilnveidot vērtēšanas kultūru skolā, padarot to radošāku, caurspīdīgāku un skolēniem saprotamāku.
Mobilitātes periods: 2025. gada 12.–18. aprīlis
Mobilitāte īstenota Erasmus+ akreditācijas projekta Nr.2024-1-LV01-KA121-SCH-000237314 ietvaros.




Komentāri