top of page

ERASMUS+ AKREDITĀCIJA

Valsts izglītības attīstības aģentūra 2024. gada 6. februārī piešķīra SIA “DOMDARIS” Erasmus+ akreditāciju periodam līdz 2027. gada 31. decembrim.


Erasmus+ akreditācijas ietvaros ir plānots sasniegt šādus DOMDARIS Erasmus plāna 3 mērķus:

  1. Ieviest mācību procesā inovatīvas metodes no starptautiskās prakses par pašvadītu mācīšanos, starppriekšmetu saikni, diferencētu mācību metožu izmantošanu un skolēnu iekļaušanas atbalsta pasākumiem;

  2. Apgūt ārvalstu labākās prakses konfliktu risināšanā, pilnveidot pozitīvo un negatīvo seku sistēmu un veicināt skolotāju psiholoģiskās prasmes integrēt inovatīvas attiecību veidošanas metodes mācīšanā;

  3. Optimizēt skolas procesu pārvaldības sistēmu digitālajā vidē, pilnveidot vadības un mentoru emocionālā un mācību atbalsta prasmes un integrēt labākās ārvalstu prakses vecāku iesaistē un komunikācijā.

Erasmus+ plāna mērķus plānots sasniegt 3 gadu laikā, izmantojot dažādas Erasmus+ mobilitātes – “ēnošana” darbā (job-shadowing), kursi, apmācības personālam un ekspertu uzaicināšana no ārvalstīm.

Projektu vadītāja
Kristīne Ķiuka
projekti@domdaris.lv

Info

MĀCĪBAS PAR DARBU AR TALANTĪGAJIEM SKOLĒNIEM ROMĀ

No 10. līdz 14. martam DOMDARIS skolotājas Laima Zariņa un Līga Dūmiņa piedalījās Erasmus+ kursos “Supporting gifted and talented students in classroom” Romā, Itālijā. Piecas dienas tika veltītas intensīvām mācībām, pieredzes apmaiņai un jaunu ideju iegūšanai darbam ar apdāvinātajiem un talantīgajiem skolēniem.

ERASMUS+ DARBA ĒNOŠANAS MOBILITĀTE IGAUNIJĀ

DOMDARIS skolotājas – vizuālās mākslas skolotāja Laura Cernava, dizaina un tehnoloģiju skolotāja Anna Grenevica, sociālais pedagogs Evija Lukse un angļu valodas skolotāja Enia Kiusala – piedalījās Erasmus+ akreditācijas projekta darba ēnošanas mobilitātē Häädemeeste vidusskolā, Igaunijā.

ERASMUS+ RADOŠĀS STRATĒĢIJAS VALODU SKOLOTĀJIEM BARSELONĀ

DOMDARIS skolotājas Līva Prauliņa, Dana Fadejeva un Agnese Brūvere piedalījās Erasmus+ akreditācijas projekta kursu mobilitātē Barselonā (Creative Strategies for Language Teachers: Make it Easy, Make it Real!).

Apmācību mērķis bija apgūt inovatīvas metodes, kas palīdzētu pielāgot mācību procesu dažādiem skolēnu mācīšanās stiliem, veicinātu viņu motivāciju un aktīvāku iesaistīšanos stundās.

ERASMUS+ KURSI BARSELONĀ: DIGITĀLIE RĪKI UN MĀKSLĪGAIS INTELEKTS IZGLĪTBĀ

DOMDARIS skolotājas Beāte Lindermane un Anna Grenevica piedalījās Erasmus+ akreditācijas projekta kursu mobilitātē Barselonā, Spānijā – “Digital Tools and AI for Self-Regulated & Cooperative Learning”.
Apmācību mērķis bija pilnveidot zināšanas un prasmes par pašregulētu un sadarbībā balstītu mācīšanos, izmantojot digitālos rīkus un mākslīgā intelekta risinājumus. Kursu laikā skolotājas praktiski izmēģināja dažādas aplikācijas, veidoja mācību scenārijus un diskutēja par to, kā digitālie rīki var palīdzēt veicināt skolēnu motivāciju un pašvadību.

ERASMUS+ KURSI HORVĀTIJĀ: INOVATĪVAS UN INTERAKTĪVAS METODES FORMATĪVAJAI VĒRTĒŠANA

DOMDARIS skolotājas Agnese Krūmiņa-Krūma un Sintija Kārkliņa piedalījās Erasmus+ akreditācijas projekta kursu mobilitātē Splitā, Horvātijā – “Innovative and Interactive Methods for Formative Assessment”.
Apmācību mērķis bija apgūt zināšanas un praktiskus paņēmienus formatīvās vērtēšanas īstenošanai, izmantojot digitālos rīkus un mākslīgā intelekta risinājumus, kā arī pilnveidot prasmes sniegt efektīvu, uz skolēna izaugsmi vērstu atgriezenisko saiti.

STEM un pilsoniskā līdzdalība

ESF Plus projekta "STEM un pilsoniskās līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei” īstenošanas laiks: 2025. gada 1. aprīlis – 2028. gada 31. augusts.

Projekta mērķis ir nodrošināt bērniem un jauniešiem iespēju piedalīties STEM (zinātne, tehnoloģijas, inženierzinātnes, matemātika) un pilsoniskās līdzdalības jomas aktivitātēs. Tas ļaus dažādot mācīšanās pieredzi, sasaistīt teoriju ar praksi, veicināt interesi par šīm jomām un orientēties uz turpmāko mācīšanos vai karjeru tajās. 

  • Skolēni iegūs iespēju piedalīties dažādās STEM un pilsoniskās līdzdalības norisēs – piemēram laboratorijas darbos, projektu dienās, diskusijās, aktivitātēs ārpus klases. 

  • Attīstīs kritisko domāšanu, rīcībspējas kompetences, spēs labāk sasaistīt mācību vielu ar reālo pasauli.

  • Paplašinās izpratni par darba tirgus prasībām STEM un pilsoniskās līdzdalības laukos un iespēju izvēlēties nākotnes mācību vai karjeras virzienu šajās jomās.

  • Kā iestāde – mēs stiprināsim mācību procesa kvalitāti un izglītības piedāvājumu mūsu skolēniem un audzēkņiem.

Aicinām vecākus ar interesi sekot līdzi projekta aktivitātēm, aktīvi iesaistīties un atbalstīt mūsu skolēnus un audzēkņus šajā ceļā.

Projekts tiek īstenots ar Valsts izglītības attīstības aģentūra (VIAA) kā atbildīgo institūciju. Finansējums nodrošināts no Eiropas Sociālā fonda Plus (ESF +) un Latvijas valsts budžeta.​​

lifinase-ES-nacionalais-attistibas-plans-VIAA.png
bottom of page